Anunt privind selectia membrilor în Consiliile de Administrație ale Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca (6 pozitii) și Regiei Autonome de Termoficare Cluj-Napoca (6 poziții), conform OUG 109/2011 cu modificarile si completarile ulterioare

27 02 2018

 

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca, în calitate de autoritate tutelară pentru Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca și Regia Autonomă de Termoficare Cluj-Napoca organizează concurs pentru selecția administratorilor, în Consiliul de Administrație pentru o perioada de 4 ani.

Posturile de administratori in cadrul Consiliilor de Administrație la Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca si la Regia Autonomă de Termoficare Cluj-Napoca sunt, pentru fiecare în parte:

a) Administrator neexecutiv-independent – 5 posturi;

b) Administrator din partea autorității publice tutelare – 1 post. Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive: a) Etapa I – selecţia dosarelor candidaților. b) Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I.

Condiţii obligatorii de participare:

1. Studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

2. Experiență în conducerea/administrarea unei/unor societăți comerciale, regiilor autonome sau a altor entități din sectorul public sau privat (minim 1 an), – pentru administrator neexecutiv-independent;

3. Experiență profesională (de cel puțin 5 ani) în domeniul de activitate al regiei autonome şi/sau în activitatea de administrare de societăți comerciale ori regii autonome – pentru administrator din partea autorității publice tutelare;

4. Cunoașterea limbii române: scris, citit, vorbit;

5. O stare de sănătate corespunzatoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

6. Respectarea prevederilor articolului 5 alin 2, lit (b), (c), art. 6 și art. 7 din OUG nr. 109/2011 cu modificările și completările ulterioare.

Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:

1. Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;

2. Copie act de identitate;

3. Copie documente care atestă pregătirea profesională;

4. Documente care atestă experiența în administrarea/managementul societăților comerciale/regiilor autonome, al altor entități din sectorul public sau privat (Carnet de muncă sau Adeverință, după caz);

5. Cazier judiciar;

6. Cazier fiscal; 7. Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

8. Declarație pe proprie răspundere dată în conf. cu prev. Art. 326 Cod Penal, din care să rezulte îndeplinirea condițiilor legale pentru dobândirea calității de administrator într-o societate, conf. prev. Legii nr. 31/1990 republicată privind societățile și a prev. OUG 109/2011 cu completările și modificările ulterioare (Declarația se obține și se completează la depunerea dosarului);

9. Declaraţie privind neîncadrarea în situaţia de conflict de interese (Declarația se obține și se completează la depunerea dosarului). Criterii de evaluare/selecţie: 1. Competenţe specifice sectorului de activitate; 2. Competențe profesionale de importanță strategică; 3. Cunoștințe de Guvernanță corporativă; 4. Competențe sociale și personale; 5. Alinierea cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor. Bibliografie: O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare; Legea nr.111/2016 pentru aprobarea O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice; Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, actualizată și Legea nr. 15/1990 privind reorganizarea unităților economice de stat ca regii autonome și societăți comerciale, actualizată.

Dosarele de candidatură vor avea specificat postul pentru care se candidează și se prezintă la Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei, cu documentele în copie și original pentru conformitate (str Petru Maior, nr.2, etaj 2, camera 99), după care se înregistrează la Centrul de Informare pentru Cetățeni (str Moților, nr 7). Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733661233, persoană de contact: Elena Căprar.

Data limită pentru depunerea dosarelor:30.03.2018

TOATE NOUTATILE:

Anunt privind declansarea etapei de incadrare, conform cu Hotararea de Guvern nr. 1076/2004, ȋn vederea obţinerii avizului de mediu pentru masterplanul „Masterplan dezvoltare zone de agrement zona verde est, Cluj-Napoca
05 09 2018


Anunt privind declansarea etapei de incadrare, conform cu Hotararea de Guvern nr. 1076/2004, ȋn vederea obţinerii avizului de mediu pentru masterplanul „Masterplan dezvoltare zone de agrement zona verde est, Cluj-Napoca
05 09 2018


Anunt privind activitatea Pietei de Vechituri
24 07 2018


R.A.D.P. Cluj-Napoca lanseaza pentru copii programul ""Distractie cu dichis"
22 06 2018


Anunt privind selecția unui membru în Consiliul de Administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca, conform OUG 109/2011 cu modificarile si completarile ulterioare
06 06 2018


INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL GDPR
31 05 2018


Anunt privind selectia pentru posturile de director general, director tehnic productie și director financiar contabilitate
24 05 2018


Deschidere sezon activitati canotaj
05 04 2018


SCRISOARE DE AȘTEPTĂRI privind selecția membrilor în Consiliul de administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca
14 03 2018


Anunt privind selectia membrilor în Consiliile de Administrație ale Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca (6 pozitii) și Regiei Autonome de Termoficare Cluj-Napoca (6 poziții), conform OUG 109/2011 cu modificarile si completarile ulterioare
27 02 2018


Tarife acces Bazin Olimpic Grigorescu incepand cu data de 01.01.2018
05 01 2018


Anunt privind lucrari de intretinere la Bazinul Olimpic Grigorescu
13 12 2017


Anunt privind lucrari de intretinere la Bazinul Olimpic Grigorescu
07 12 2017


Decizia de revizuire a acordului de mediu pentru
24 10 2017


Anunt privind selectia unui membru in Consiliul de Administratie
06 09 2017


Scrisoare de asteptari privind selectia unui membru în Consiliul de administratie al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca
21 08 2017


Anunt privind "Autorizare lucrări de montaj stație de mixturi asfaltice, ȋmprejmuire, racorduri şi branşamente la utilități (energie electrică, gaze naturale, apă, canal), operațiuni notariale (alipire parcele)"
17 08 2017


Invitatie de participare licitatie - Inchiriere pajisti pentru pasunat
27 07 2017


Anunt public cu privire la decizia etapei de incadrare, proiectul INSTALATIE DE SORTARE, PRELUCRARE MECANICA SI TERMICA A DESEURILOR
27 07 2017


Invitatie de participare licitatie - Inchiriere pajisti pentru pasunat
28 06 2017


Regulament de functionare Bazin Olimpic Grigorescu
15 06 2017


Program de Paste 2017 Bazin Olimpic Grigorescu
11 04 2017


Scrisoare de asteptari privind selecția unui membru in Consiliul de administratie al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca
28 02 2017


Anunt privind selecția unui membru în Consiliul de Administrație Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca
30 01 2017


Anunt privind selecția unui membru în Consiliul de Administrație Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca
30 01 2017


Orar sarbatori Bazin Olimpic Grigorescu in perioada 30.11.2016-01.12.2016
13 12 2016


Orar Bazin Olimpic Grigorescu in perioada 30.11.2016-01.12.2016
28 11 2016


Anunt privind deschiderea Bazinului Olimpic Grigorescu
30 09 2016


Anunt privind licitatie publica deschisa in vederea inchirierii pentru perioada de pasunat aferenta anului 2016 a pajistilor aflate in domeniul privat al municipiului Cluj-Napoca
09 08 2016


Anunt licitatie pasuni
07 07 2016


Dezbaterea publica a raportului privind impactul asupra mediului pentru proiectul "Extindere platforma pentru stocarea temporara a deseurilor municipale"
22 04 2016


Evaluare de impact asupra mediului pentru proiectul „Extindere platformă pentru stocarea temporară a deșeurilor municipale” în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor f.n.
15 03 2016


Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
25 02 2016


Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
01 10 2015


Program de functionare special Lacul Chios in perioada 30.07.2015-02.08.2015
27 07 2015


In perioada 31.07.2015 -02.08.2015 Strandul Grigorescu va găzdui Festivalul Untold
27 07 2015


Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
21 07 2015


Anunt public privind depunera solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru Regia Autonoma A Domeniului Public
16 07 2015


Licitatie prind inchiriere pasuni aflate in domeniul privat al Municipiului Cluj-Napoca pe anul 2015
05 06 2015


Accesul vizitatorilor in Piata de vechituri (Oser) este gratuit in data de 11.04.2015.
07 04 2015


Asigurăm lucrări de întreţinere spaţii verzi, lucrări speciale de grădinărit, tratamente fitosanitare, toaletat, curăţat
18 11 2014


Anunt privind conditiile interviului din cadrul procedurii de evaluare/selectie, in vederea desemnarii reprezentantului Ministerului Finantelor Publice ca membru al Consiliului de administratie in cadrul Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj Napoca
12 09 2014


Anunt privind demararea procedurii de evaluare/selectie prealabila in vederea desemnarii reprezentantului Ministerului Finantelor Publice ca membru al Consiliului de Administratie in cadrul Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj Napoca
09 09 2014


Lansare site-Centrul de Gestionare Caini fara Stapan
29 08 2014


Rezultatele procesului recrutare şi selecţie pentru ocuparea posturilor de directori ai Regiei Autonome a Domeniului
18 07 2014


Anunt de recrutare si selectie pentru ocuparea posturilor de directori ai Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca
27 06 2014


Anunt privind selectia/evaluarea prealabila in vederea desemnarii CA la RADP Cluj-Napoca
16 10 2013


Anunt privind selectia/evaluarea prealabila in vederea desemnarii CA la RADP Cluj-Napoca
26 09 2013


RADP Cluj inchiriaza teren de fotbal
26 04 2010


RADP Cluj lanseaza noua pagina web
23 04 2010


DATE DE CONTACT Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
Calea Someseni nr. 2, Cluj-Napoca, 400397, Romania

tel: +40 (0)264 552 666
fax: +40 (0)264 444 576
tel. cetateanului: 0371 781 178

email: office@radpcj.ro
website: www.radpcj.ro
orar: L-J: 08:30 - 16:00
V: 07:30 - 13:30
RAMAI INFORMAT